هنر درخانه
هنر درخانه
 
قالب وبلاگ

کارآفرینی در خانه، آرزویی که دیگر محال نیست.

زمانی نه چندان دور لازم بود که برای کسب درآمد و پس از طی هفت خوان رستم و آزمون‌های استخدامی حتما به استخدام سازمانی دولتی یا موسسه خصوصی دربیایید تا بتوانید درآمدی ماهانه داشته باشید و گذران زندگی کنید. در آن زمان جایی برای کارهای خوداشتغالی و پرداختن به استعدادهای شخصی یا کارآفرینی در خانه وجود نداشت و تمام وقت و انرژی یک کارمند به انجام کاری روتین و تکراری که شاید استعدادی هم در آن نداشت، سپری می‌شد. از طرف دیگر منابعی هم برای آموزش کارهای هنری و دستی و سایر مهارت‌ها وجود نداشت و برای کسب یک مهارت باید سال‌ها زمان صرف می‌شد.


امروزه اما داستان متفاوت است. به لطف پیشرفت‌های علم و تکنولوژی در سراسر دنیا، بسیاری از کارهای خوداشتغالی پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند. کارهایی که بر مبنای استعداد هر شخص شکل می‌گیرند. برای مثال اگر اندکی استعداد و علاقه در یک زمینه خاص علمی یا هنری داشته باشید، به راحتی می‌توانید با استفاده از روش‌های جدید بازاریابی، خدمات یا محصولات خود را به دیگران معرفی کنید و به فروش برسانید.

آیا انجام کارهای هنری در منزل می‌تواند باعث کارآفرینی در خانه شود؟
احتمالا سوالی که شاید ذهن خیلی از شما خوانندگان این مطلب را به خود مشغول کرده باشد، این است که آیا واقعا می‌توان با انجام کارهای هنری در منزل به درآمد رسید و این کار می‌تواند یک شغل کامل باشد. پاسخ این سوال این است: چرا که نه! اگر شما دوره آموزش کارهای هنری را به خوبی پشت سر بگذارید و از منابع آموزشی خوبی برای آن استفاده کنید و ایده‌های جدید برای کار در منزل داشته باشید، تقریبا نیمی از مسأله حل است! شاید بپرسید خب نیمه دوم مسأله چیست؟


نیمه دوم این مسأله مربوط به توانایی فروش کارهای هنری و دستیاست که به عنوان یک کارآفرین در منزل تولید کرده‌اید. خب در این بخش هم خوشبختانه به لطف پیشرفت تکنولوژی دست شما باز است و می‌توانید با کمی مطالعه و تمرین با روش‌های فروش این کارها در اینترنت آشنایی پیدا کنید. با داشتن این دو مهارت یعنی ساختن کارهای هنری در منزل و فروش کارهای هنری از طریق اینترنت، کارآفرینی در خانه دیگر کار سختی نیست.


در ادامه این بخش کمی بیشتر روش فروش کارهای هنری از طریق اینترنت و رسانه‌های دیجیتال را به شما توضیح می‌دهیم که انگیزه بیشتری برای شروع کارآفرینی در خانه و گذراندن دوره‌های آموزش کارهای هنری پیدا کنید.در اینترنت راهکارهای زیادی برای فروش کارهای هنری ساخته هنرمندان حرفه‌ای و آماتور و سایر افراد خلاق وجود دارد و با استفاده از این روش‌ها به آسانی می‌تواند از منزل درآمدزایی داشته باشید. برای درآمدزایی به این شیوه، هم می‌توانید به عنوان یک فریلنسر (یک نفر، بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت مشخص متعهد شود، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد.) یا آزدکار از داخل خانه برای انواع فروشگاه‌های اینترنتی و سایر شرکت‌های فروشنده محصولات هنری به تولید محصول بپردازید و هم می‌توانید کسب و کار خانگی خود را آغاز کنید و کارهای هنری خود را به طور مستقیم به مشتریان بفروشید.

آموزش کارهای هنری در خانه

امروزه مشاغل فریلنسری زیادی وجود دارند که از طراحی گرافیکی و کارهای تایپ و ترجمه تا ساخت کارهای هنری و دستی در منزل را شامل می‌شود. برای کار به عنوان فریلنسر باید در ابتدا جستجویی در اینترنت داشته باشید و شرکت‌هایی که فروشنده این کارها هستند را پیدا کنید و سپس یک قیمت مناسب به این شرکت‌ها پیشنهاد بدهید. برخی از فریلنسرها سال‌ها برای یک کارفرما کار می‌کنند، درحالیکه بسیاری از آن‌ها با مراکز مختلفی همکاری می‌کنند.

همانطور که ذکر شد، روش دیگر فروش مستقیم کارهای هنری شما از طریق اینترنت است. بسیاری از افراد و هنرمندان آثار هنری خود را به صورت آنلاین و از طریق راه‌اندازی یک وب‌سایت ساده به فروش می‌رسانند. برای مثال اگر سایتی در زمینه فروش عروسک‌های دست‌ساز مختلف داشته باشید، پس از مدت کوتاهی مشتریان مخصوص خود را پیدا می‌کنید.

تقریبا هر نوع محصول هنری را می‌توان از طریق اینترنت فروخت، به شرطی که عکس مناسب و واضحی از آن تهیه شود تا مشتریان بتوانند به دقت آن را ببینند و تصمیم‌گیری کنند. همچنین باید مشخصات محصولی که در منزل ساخته‌اید را به خوبی بنویسید و قیمت‌گذاری آن هم مناسب باشد. بقیه ماجرا زیاد سخت نیست و مشتریان بالقوه با شما تماس خواهند گرفت. همچنین امروزه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل تلگرام و اینستاگرام، حتی اگر سایت اینترنتی هم نداشته باشید، می‌توانید کانال خود را راه‌اندازی کنید تا خریداران کارهای هنری به سادگی شما را پیدا کنند.


شاید خیلی از شما که این مطلب را می‌خوانید جزو زنان خانه‌دار باشید یا هیچ آشنایی با تکنولوژی‌های جدید، فروش اینترنتی یا شبکه‌های اجتماعی نداشته باشید. اما جای نگرانی نیست و برای شما هم پیشنهاد ویژه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید کارهای هنری خود را به سادگی بفروشید.
 

یکی دیگر از روش‌های خوب برای کارآفرینی در خانه و فروش کارهای هنری، استفاده از تکنیک فروش خانگی یا راه‌اندازی سالن‌های فروش خانگی یا اصطلاحا "شوی کارهای هنری در منزل" است که در کشورهای آمریکایی و اروپایی سال‌ها است به عنوان یک مدل فروش مخصوص هنرمندان خانگی و خانم‌های خانه‌دار اجرا می‌شود. در این سبک از فروش، کافیست پس از ساختن تعداد مناسبی از کارهای هنری با ایده‌های مناسب، یک شوی فروش خانگی به راه بیاندازید و آن را در میان همسایگان و آشنایان اطلاع‌رسانی کنید.

اگر کارهای ساخته‌شده واقعا خوب باشند و قیمت هم واقعا مناسب باشد، می‌توانید روی راه‌اندازی ماهانه حداقل یک شوی خانگی حساب کنید و به تدریج تعداد مشتریان شما به این روش هم افزایش می‌یابد.

مثلا چه چیزهایی را می‌توان در منزل ساخت؟
بسیاری از محصولات هنری را می‌توان با استفاده از ابزار و وسایل ساده در منزل ساخت و محدودیت خاصی برای این کار وجود ندارد. اگر ایده‌های جدید برای کار در منزل را از یک مرکز حرفه‌ای مثل گیفت‌آس یاد بگیرید، به سادگی و پس از یک دوره آموزش کارهای هنری به صورت آنلاین یا حضوری می‌توانید این ایده‌ها را در منزل اجرا کنید.

برای مثال در یک مرکز معتبر و با تجربه مثل گیفت‌آس، شما می‌توانید به راحتی انواع هنرهای عروسک‌سازی مثل ساخت عروسک روسی را در منزل فرا بگیرید. یا مثلا هنر بسیار زیبای اوریگامی را که ابزار آن فقط کاغذ و قیچی و رنگ‌های ساده است، با طی یک دوره آموزشی یاد بگیرید و در منزل کارهای اریگامی زیبایی بسازید. امروزه در دنیا هم توجه ویژه‌ای به این هنر می‌شود و سایت‌های زیادی در این زمینه وجود دارند.

آموزش آنلاین کارهای هنری


در زمینه آشپزی آموزش‌هایی مثل درست‌کردن کاپ کیک و پختن انواع کوکی‌های خوشمزه در منزل امکانپذیر است و کافیست فوت و فن این مهارت‌ها را یاد بگیرید. همچنین دوره‌های آموزشی مختلفی مثل آموزش نقاشی روی شیشه (هنر ویترای) و یا ساخت ماهی سه بعدی و از این قبیل کارهای هنری در مجموعه گیفت‌آس برگزار می‌شود.

آموزش آنلاین کارهای دستی و هنری

 
بهتر است در ابتدا مقداری به مهارت‌ها و استعدادهای خودتان فکر کنید و ببینید که از کودکی تاکنون در چه نوع کارهایی مهارت و علاقه بیشتری داشته‌اید. شناختن استعداد شما ساده است. به این فکر کنید که چه کارهایی را به سادگی انجام می‌دهید و برای چه کارهایی شوق بیشتری داشته‌اید.


آیا آموزش‌دیدن کارهای هنری دستی سخت است؟
به هیچ وجه نباید گمان کنید که آموزش کارهای هنری حتما عرق جبین ریختن! و خون دل خوردن می‌خواهد. البته اگر خودتان بخواهید به دنبال کسب چنین مهارت‌هایی بروید و آن‌ها را از صفر تا صد بیاموزید، قطعا همینطور هم هست. ولی چرا باید زمان گرانبها را صرف کاری بکنید که نسخه راحت‌تر آن در دسترس شما است. امروز انواع منابع آنلاین و یا کلاس‌های حضوری برای آموزش کارهای هنری در منزل وجود دارد و پس از جستجوی کوتاهی در اینترنت می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

آیا منابع خوبی برای آموزش کارهای هنری در ایران وجود دارند؟
احتمالا پس از خواندن بخش قبلی تصمیم گرفته‌اید که منابع آموزش کارهای هنری را پیدا کنید و به سراغ آموزش بروید و شاید هم اکنون به سرعت به جستجوی این منابع در اینترنت رفته‌اید، تا بتوانید به کارآفرینی در خانه بپردازید؛ ولی قبل از اینکه به جستجو بپردازید، یک لحظه صبر کنید. تمام منابع آنلاین یا کلاس‌های حضوری آموزش کارهای هنری که تبلیغات آن‌ها را در سطح اینترنت یا سطح شهر مشاهده می‌کنید، قابل اطمینان نیستند.

شما باید به دنبال مرکزی مطمئن باشید که دارای مجوزهای لازم باشد و تجربه بالایی در این کار داشته باشد. مرکزی که اصطلاحا "این کاره" باشد و خودش نمونه کارهای مشابه زیادی را داشته باشد یا در سطح اینترنت به فروش برساند. مرکز آموزش کارهای هنری گیفت‌آس یکی از این مراکز قابل اطمینان است که هم دوره های آموزش آنلاین کارهای هنری و دستی و هم کلاس‌های حضوری آموزش کارهای هنری را ارائه می‌کند و با طی یک دوره کوتاه در گیفت‌آس می‌توانید به راحتی به ساخت کارهای دستی و کارآفرینی در خانه بپردازید ، شما همچنین می توانید از آموزش های هنری رایگان این سایت هم استفاده نمایید

آموزش آنلاین بهتر است یا حضوری؟
باید گفت که پاسخ این سوال کاملا به خودتان بستگی دارد. برای برخی از افراد آموزش‌های آنلاین و غیرحضوری مناسب است و برای برخی دیگر آموزش حضوری لازم است. اگر فردی هستید که مشغله زیادی دارید و از طرف دیگر قدرت گیرایی ذهن شما در یک کلاس حضوری و یک آموزش آنلاین تفاوت زیادی ندارد، آموزش آنلاین و استفاده از سی‌دی‌های آموزشی گزینه مناسب‌تری برای شما است. با اینگونه از دوره‌ها در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و یک مهارت خوب را فرا می‌گیرید؛ ولی اگر فردی هستید که زمان فراغت مناسبی در اختیار دارید و قصد دارید که آموزش کارهای هنری را با تمام جزئیات آن و از نزدیک یاد بگیرید، باید از دوره‌های آموزشی حضوری گیفت‌آس استفاده کنید. در جلسات حضوری یک انرژی جمعی هم وجود دارد که به شما در یادگیری بیشتر مطالب آموزشی کمک زیادی می‌کند.

قیمت بسته‌های حضوری و آنلاین آموزش کارهای هنری به چه صورت است؟
قیمت هر دوره آموزشی به سطح تخصصی آن و انواع آموزش‌هایی که در آن ارائه می‌شود، بستگی دارد. دوره‌های آموزشی گیفت‌آس از یک طرف بسیار خاص و ویژه هستند و ایده‌های کار در منزل بسیار زیادی را با جزئیات کامل به شما ارائه می‌کنند و از طرف دیگر با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌شود که شما در هر سطح توان مالی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. قطعا هزینه‌کردن برای یک دوره آموزش کارهای هنری که هم می‌تواند باعث مهارت‌آموزی و افزایش اعتماد به نفس شما بشود و هم باعث کارآفرینی در خانه شود، یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری است. به طور کلی در تمام دنیا این باور وجود دارد که هزینه‌ای که برای آموزش یک فرد صرف می‌شود، ارزش زیادی دارد و در حد یک سرمایه‌گذاری است.


سخن پایانی
اگر شخصی هستید که علاقه زیادی به انجام کارهای هنری دارید و از طرف دیگر دوست دارید که یک کارآفرین باشید و روزی یک برند شخصی داشته باشید و مشتریان زیادی برای کارهای هنری خودتان پیدا کنید، استفاده از یک دوره آموزش کارهای هنری در منزل، بهترین گزینه برای شما است. این روزها افراد زیادی هستند که از طریق اینترنت و تکنولوژی‌های جدید، کارهای خود را به فروش می‌رسانند و کسب و کار شخصی خودشان را دارند؛ پس قطعا شما هم می‌توانید یکی از این افراد باشید. اگر پیش از این استعداد کارهای هنری را در خود کشف کرده‌اید و زمانی برای پرداختن حرفه‌ای به آن نداشته‌اید، اکنون مجموعه گیفت‌آس این فرصت را برای شما فراهم کرده است.


به این فکر کنید زمانی که برای دیگران کار می‌کنید و ساعت‌های زیادی را در خارج از منزل سپری کنید، مجبور هستید کارهای زیادی که ممکن است علاقه‌ای به آن‌ها نداشته باشید را انجام دهید تا انتظارات کارفرماها را برآورده کنید ولی زمانی که برای خود کار کنید، می‌توانید زمانتان را برای کارهایی که به آن‌ها عشق و علاقه دارید، صرف کنید. با آموزش کارهای هنری در منزل می‌توانید به این آرزوی خودتان برسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 بهمن 1398برچسب:, ] [ 21:47 ] [ سیدفردین موسوی ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هنر درخانه و آدرس honar-daar-khane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: